27 Mayıs 2014 Salı

Tığ işi çantami nasil yaptim?



    İşte Alize Diva ile ördüğüm çantam.Tığ işinde acemi olduğumu burdaki yazımda bahsetmiştim.İlk örmeye başladığımda kendime bir yelek örmeyi düşünüyordum.Örgü baya bir ilerledikten sonra motifler kare motif gibi düzgün durmadı bende acemi olduğum için o güzel görüntüyü yakalayamadım ee o kadar da örmüşüm bir çaresini bulmam gerekti.İlk şala çevireyim dedim sonra baktım artık örme hevesimde kaçmış bir an önce bu işi bitirip ortaya birşeyler çıkarmam lazım.Evirdim çevirdim sonunda çanta yapmaya karar verdim.
     Evde eski bir çantam vardı ordan oraya atılıyordu.Bende geridönüşümcü olucam ya hiçbirşeyi atmıyorum. Hemen çantanın sapını kullanma fikri geldi aklıma.Allah'tan renk tonları da uydu birbirine.
İyiki bu çanta ve harika sapı vardı evde yoksa o dışarıda satılan tahta askılar hiç hoşuma gitmiyor.Hep babaanne işi geliyor bana.




Herşeyi ayarladım geriye sadece içine astar seçmek kaldı o da zor olmadı .Astarımı da seçtim renk tonu uyacak şekilde ve çantamın içine diktim işte sonuç :))))


            
  Nasıl ama güzel olmamış mı ?


   Ben çok sevdim ve çokta mutlu oldum çünkü o kadar emeğim boşa gitmemiş oldu :)

   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder