2 Haziran 2014 Pazartesi

Melekli Örgü Kitap Ayracı Nasıl Yapılır ?

Önce yuvarlak yapıyorum ve içine 9 adet üçlü trabzan yapıyorum.Bunu ayrı bir kenarda bekletiyorum


 Daha sonra 8 zincir çekiyorum ve üzerini 3'lü trabzan ile dolduruyorum.
 İkinci sırada (üstteki resim) ilk deliğe ve son deliğe üç tane üçlü trabzan yapıyorum böylece arttırma yapmış oldum.


 Üçüncü sıraya kadar baş ve sonda arttırmamı yapıyorum.3.sırada bu sefer 3 değil iki artış yapıyorum.




 Bu şekilde 5 sıra yaptım.Son etek ucu içinde bir deliğe 4 adet batıyorum.Hemen yanındaki deliğe ise hiç ilmek dolamadan kapatıyorum.Tekrar hemen yanındaki sıraya 4 adet batıyorum şeklinde uçlarda pili oluşturuyorum.Böylece meleğin elbise kısmını bitiriyorum.
 (Üstteki resim)En baş kısma ipimi tekrar alıyorum ve 8 ilmek çekiyorum kanat yapmak için
 Kanat için zincirin üzerine iki adet battı çıktı yapıyorum iki adet ikili trabzan ve iki adet üçlü trabzan yapıyorum.En son ise tekrar battı çıktı yaparak Kanatı elbiseye bağlıyorum
 Daha sonra ise eteğin ucuna 100 adet zincir yapıyorum ve tekrar kapatışı etekte yapıyorum.Kitap ayracımız hazırrrr:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder