7 Ocak 2015 Çarşamba

İkra Berra Bebeğin Doğum Gününu Nasil Kutladik?

         Denizli Farabi Sağlık Koleji Kurucularından Okan Çakanel ve eşi Hatice Çakanel'in tatlı mı tatlı kızları İkra Berra 2 yaşına girdi.Böyle resmi yazdığıma bakmayın kendileri can mı can aile dostumuz olur.İkra Berra bebek ise ellerimizde büyüyor.
          Deniz'in doğum günü hazırlıklarında hep olduğum için baya bi tecrübe sahibi oldum diyebilirim.Bu yüzden İkra Berra'nın da doğum günü hazırlıklarında Hatice'me seve seve yardım ettim.
         İkram hazırlıklarında ,doğum gününün yapılacağı Farabi Sağlık kolejinin süslenmesinde hep yanlarındaydım ve çokta eğlenceli vakitler geçirdim.

Gelin bakalım neler olmuş doğum gününde neler?



       
Doğum günü konsepti olarak mi Mickey Mause seçilmişti.Doğum günü mekanına girdiğimizde bizi İkra Berra'nın Doğum Gününe Hoşgeldiniz yazısı ile Mickey Mause karşıladı.Tabii bu yazının önünde fotoğraf çekinilmez mi?Her gelen konuk bu yazıda hatıra olarak fotoğraf çekildi.



Tabii birde artık kalasik haline gelen fotoğraf çerçevemiz vardı.Bende dururmuyum hemen bir hatıra resmi çektirdim :)

Doğum günü fotoğrafçısı ben olduğum için bol bol resim çekilmeyi unutmuşum :)))Bununla idare edin artık :)



İşte Mickey'lerle dolu pasta masamız.Yoksa siz doğum gününde sadece pasta mı yedik sandınız ? O zaman bir alt resme bakmalısınız :)))





Veee işte en tatlı pasta üfleme anımız.


İkra Berra'nın doğum gününde ne giydiğini merak edenlere gelsin bu şirin fotoğrafta.Doğum günü pastası ve için ayrı bir yazı yayınlıyor olacağım ve ikram hazırlıklarında öğrendiğim yapması pratik bir cake pop tarifi vereceğim.Takipte kalın.



2 yorum: