1 Şubat 2015 Pazar

Porselen Nasıl Boyanır?


İşe başlamadan önce yaptığım hobilere bir yenisini eklemiştim "Porselen Boyama".Hatta bi ara satışını bile yapmayı düşünmüştüm ama işe girmem ile birlikte bu işler hep askıda kaldı.Bende belki sizlere de faydalı olur diye bu porselenleri nasıl boyadığımı anlatmak istedim.




Porselenleri Edding 4200 kalemler ile boyadım.Önce yapmak istediğim desenin çıktısını aldım.Daha sonrada karbon kağıdı ile deseni tabağa aktardım ve üzerinden de hangi rengi kullanmak istediysem o kalemle boyama yaptım.


Tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış boyama işi.Eğer resim yapma marifetiniz varsa hiç kopya yöntemi kullanmanıza da gerek yok.Hayal gücünüz yönlendirsin sizi.

İsterseniz bu uğraşı hobi olarak yapın isterseniz de iş fırsatı yaratın kendinize.



7 yorum:

  1. çok güzeller bu kalmlerin her rengi var mı? elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. cok guzeller ozellikle küçük prens :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şirinler. Elinize sağlık Beyazbegonvil

    YanıtlaSil
  4. Acaba yıkanınca geçiyor mu boya akıtyor mu?

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş:) Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. bulaşık makinesinde veya elde yıkanınca boya çıkıyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hafif boya atması olabiliyor bulaşık makinasında ama elde yıkamada çok sert yıkamadığınız sürece bir sorun olmuyor :)

      Sil