22 Haziran 2015 Pazartesi

Splat Love Serisi Diş Macunu Nasıl Bir Ürün?


Splat diş macunu ürünlerini denemeye ve fikirlerimi sizlerle paylaşmaya devam ediyorum.Daha önce buradaki yazımda sizlere Splat armydent diş macununu yorumlamıştım.Şimdide Splat Love 'dan bahsetmek istiyorum.Gelin bu piyasalara  yeni giren diş macununu yakından tanıyalım.
Splat Love dış görüntüsüyle benim fazlaca dikkatimi çeken bir ürün oldu.Sıradan diş macunu görünümünden uzak bir hali var yani .Sizce de dış görünüşü dikkat çekici değil mi ? 
Splat Love kalite anlamında benim için orta ayarda bir diş macunu oldu.Dişlerimi beyazlatması, ağzımıza ferahlık vermesi açısından da çok çok iyi olduğunu söyleyemem.Bu yüzden orta ayarda bir ürün olduğu için bu ürünü bir daha alır mıyım ? Pek emin değilim .

1 yorum:

  1. Merhaba, sitenizi çok beğeniyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blog sitenizden överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Sevilen Blogları" arasında görmek isteriz. www.Seviliyo.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.

    YanıtlaSil