26 Ekim 2015 Pazartesi

Beyazbegonvil ve Rituel De Beaute ile Çekiliş Sonucu

Herkese merhaba daha önce buradaki yazımda Rituel De Beaute ile bir çekiliş düzenlemiştik.Çekilişimize 16 kişi katıldı .Katılım sonuçlarını random.org ile belirledim.Buna göre kazanan...


Kazanan 11.sıradaki Hatice Tokmak oldu.Sevgili Hatice Tokmak adres bilgilerini benimle paylaştığında kargom tarafına iletilecektir :) Çekilişlerimin bitmeyeceğini sizlere daha öncede söylemiştim.Şimdide Essence firması ile düzenlemiş olduğum çekilişe katılmak için TIKTIKTIK


4 yorum:

  1. güle güle kullansın kazanan :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba çok teşekkür çok mutlu hemen gönderiyorum bilgilerimi

    YanıtlaSil
  3. tebrikler canım ben de hepinizi bloğumdaki çekilişlere bekliyorum
    rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim kazanini

    YanıtlaSil