20 Ekim 2015 Salı

Dekorasyon I Flamingo Desenli Duvar Kağıdı Fikirleri

Son zamanlarda flamingo desenli objeler ile sıkça karşılaştık.Giyimden aksesuara,aksesuardan bardak çanağa kadar birçok yerde karşımıza çıktı flamingo desenler...
Peki flamingo desenlerin duvar kağıtlarına nasıl yansıdığını görmek ister misiniz ?



Flamingo duvar kağıtları uygulanırken mekanın sade bir görünümünün olmasına dikkat etmek gerekir.Desen olarak göze çarpan bir görüntüsü olduğu için sade mekanlarda uygulanması her zaman önemli.





Kimi mekanlarda tekli desen şeklinde kullanılmış flamingo desenler.Kimi mekanlarda ise çoklu kullanımı tercih edilmiş.Hatta kendine has renginin dışına çıkılarak farklı geometrik şekillerde de kullanılmış.



Ben en çok 2.fotoğraftaki kullanımını sevdim? Ya siz nasıl buldunuz flamingolu duvar kağıtlarını ? En çok hangisini sevdiniz ?

1 yorum:

  1. ben de duvar kağıdı yaptırmak istiyorum ama bu bana göre değil pek :-((

    YanıtlaSil