22 Ekim 2015 Perşembe

Nyc Newyork Color 4'lü Göz Farı Paleti

NYC Newyork Color 818 union square

         NYC newyork color  far paletini instagram hesabımda paylaşmıştım.Daha önce gratisten aldığım bu 4'lü göz farının kalitesi nasıl ? Pigmentasyonu yerinde mi ? Deneyimim sonucu memnun kaldım mı ? Gelin tüm bu sorularımın cevabına birlikte bir göz atalım.

       NYC newyork color 4'lü göz farı sonbaharın renklerine oldukça uygun.Hatta 2015-2016 kış makyaj modasına da oldukça uyan renklerde.Fakat renk pigmentasyonu oldukça düşük .

      Ben doğal makyajdan yana olduğum için NYC newyork color 'ın bu far paleti tam bana göre oldu.Göz kapaklarımda belli belirsiz bir görünüm sağlıyor.Hatta yanlızca ışıltı veriyor diyebilirim.

       Ben memnun kaldım ,bir daha alır mısın diye sorarsanız alabilirim . Fakat benim için olmazsa olmaz bir ürün olmadı.Önerir miyim ? Eğer sizde hafif tonlarda makyaj yapmayı seviyorsanız,makyajınızda doğal bir görünüm olsun istiyorsanız alabilirsiniz bu ürünü.


     

3 yorum:

  1. Alternatifi olan bir palet evet, renkler çok hoş yinede.. Bu arada elbette çekilişinize katılmak isterim, şimdiden bol katılımlı olsun dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Renkler gel gel diyor insana :)

    YanıtlaSil
  3. Renkleri çok guzel ama bu pigmentasyonlari beni oldurecek. Bende ayni soruni yasadim :(

    YanıtlaSil