11 Kasım 2015 Çarşamba

Trileçe'nin Eşsiz Lezzeti Denizli'de


Trileçe tatlısını daha önce hiç duydunuz mu ? Trileçe Arnavutlara ait sütlü bir tatlı.Fakat bu tatlıyı öyle her yerde yememenizi öneririm.Çünkü tatlının orijinali ile aralarında dağlar kadar fark olabiliyor.Denizli Trileçe ülkemizde bu güzelim tatlının orijinalini yiyebileceğiniz tek yer.Trileçe'nin karamelli,çikolatalı ve frambuzlı çeşitleri de mevcut.Ben en çok karamellisini sevdim.Hatta tadı damağımda kaldı.Denizli Trileçe'de bu tatlıyı yediğinizde ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.


Denizli Trileçe'nin yazımın sonunda vereceğim adreste şirin bir dükkanları var.Burada parakende satışın yanı sıra toptan satışları da mevcut.
Triliçe'yi Denizli'yle tanıştıran Denizli Öztrileçe şimdide Kıbrıs Tatlısını Denizli halkının beğenisine sunuyor.İri çekilmiş cevizi,kaymak üzerine serpilmiş hindistan cevizi ile şerbetli Kıbrıs Tatlısı tam ağzınıza layık.


Bu orijinal tatlıları yemek için Denizli'de yaşıyor olmanız gerekmez.Eğer yolunuz Denizli'ye düşerse Mehmetçik mah.2584 sk.No:8/2 (Forum Çamlık üzeri /Belediye Buz Pisti arkası) adresine uğrayıp bu eşsiz lezzetler ile ufak bir mola verebilirsiniz.

0546-874-53-23










13 yorum:

  1. Ben bu tatlıyı bu yaz tanıdım ve bayıldım :) ama gercekten bu tatlıyı her yerde yememek lazım

    YanıtlaSil
  2. Cok lezzetli görünüyor. Blog kesif etkinliginde kesfedip takibe aldim. Sevgiler. Deryaninsporgunlugu.

    YanıtlaSil
  3. şu anda canım çekti :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzakta olmasak gel buluşalım beraber yiyelim derdim ama ikimizde şu anda denizliden çok uzaktayız :))

      Sil
  4. gerçekten harika bir tatlıdır.Evde yapmak için çok tarif araştırdım ama bir türlü cesaret edemedim.fotoğrafları görünce de nasıl canım çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende canım evde yapmak için çok denedim ama tatlının orijinali ile birebir tutmuyor ne yazıkki

      Sil
  5. Bazı yerler çok güzel yapıyor , Deniz'liye yolumuz düşerse uğrayalım.
    sevgiler
    Şafak
    www.safagindunyasi.com
    www.bloggerlarpaylasiyor.com

    YanıtlaSil
  6. En sevdiğim ve hiç doyamadığım tatlı. Şuan bile resimlere bakarken fena canım çekti:)) Bu arada Blogunuzuda takibe aldım

    YanıtlaSil
  7. Triliçe nefis görünüyor.. Ellerinize sağlık.. Sevgiler.

    YanıtlaSil