20 Kasım 2015 Cuma

Yılbaşı Kanaviçe Şablonları

Yeni yıl yaklaşmaktayken hazırlıklar yavaş yavaş başladı.Bu hazırlıklar dekorasyondan el işlerine kadar birçok yere yansıdı.Hatta öyle yansıdı ki kanaviçe işi yapan birçok kişide denk gelir oldum yılbaşı temalı etamin işlerine.Geçtiğimiz yılda sizlere buradaki yazımda kanaviçe şablonları paylaşmıştım.Bu yılda bunu gelenekselleştirip paylaşmak istedim.Belki birileri yeni yıl temalı kanaviçe şablonu arayışı içerisindedir bende bir yerden fikir vermiş olurum :)


















6 yorum:

  1. canım merhaba bayıldım hepsine harikalar

    YanıtlaSil
  2. Yahu sen nasıl maharetli bir kadınsın böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları ben yapmadım canım internetten alıntı fotoğraflar ama elimdeki is bitsin bu desenler den mutlaka bi kanavice çalışması yapmayı istiyorum :)

      Sil
  3. Kanaviçe uzun ara veremediğim uğraşım:) farklı şeyler yapıp yine alıyorum etamini elime.tam sezonluk bu modellerde.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi hoş, yılbaşı renklerini de ayrı bir seviyorum.

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir