15 Ocak 2016 Cuma

Benim Kahvaltı Sevdam


Oldum olası çok severim kahvaltı sofralarını.Adıyaman-Kahta'ya gelince cafeye gitmek hayal olmuştu.Taa ki Burçak ile tanışana kadar.Beni snapchatten takip edenler  bilirler Burçakla taa ilk tanışmamızı ve sonra gelişen arkadaşlığımızı.Hatta maceralarımızı....Snapchatte sık sık paylaşım yapıyorum buluşmalarımızı..Takip etmek isterseniz beyazbegonvil adı ile ekleyebilirsiniz.

Yukarıda paylaştığım fotoğraftan daha ala mekanlarda daha ala kahvaltı yapmış olabilirsiniz.Bende yapmıştım..Ama Kahta'da hiç cafe olduğunu düşünmeden böyle bir cafe ile karşılaşınca bu kahvaltı bizim için altın değerinde oldu.Ehli Keyf'te tabu,milyoner gibi kalabalık arkadaş grubu ile oynanan oyunlarında olduğunu görünce bir ayrı mutlu oldum



Burçak da benim gibi gezme meraklısı olunca ve iki gezme sevdalısı bir araya gelince biz küçücük Kahta'da harika cafeler keşfettik.Böyle güzel cafelerin Kahta'da olması bizi çok mutlu etti :) Belkide bizim birlikte güzel vakit geçiriyor olmamız güzel yapıyor bu kafeyi bizim gözümüzde.



Bence insan ufacık yerlerde,Avm'ler olmadan da çok mutlu olabilir yeter ki kafa dengi bir arkadaşı olabilsin.


Ege'nin daha küçük bir ilçesinde bile böyle güzel cafelere rastlamak zor olabiliyor bazen.Kahta küçük bir ilçe.Hatta bu ilçeden geçilir Nemrut'a giderken.Kahta'nın adını ilk defa duyuyor olabilirsiniz ama Nemrut'u mutlaka duymuşsunuzdur.Duymadıysanız da daha önce Nemrut'a yaptığım gezimi burada paylaşmıştım.Buradan inceleyip bilgi alabilirsiniz :)

Bu arada Cafe Kahta'ya Adıyaman'dan giriş kısmına yakın bir yerde bulunuyor.Belli mi olur belki bir gün yolunuz buralara düşer ,güzel vakit geçirebileceğiniz bir cafe arayışı içerisine girersiniz ve bu yazım sizlere yardımcı olur :)


2 yorum:

  1. Altı ay sonra oralara gelebiliriz. Terör yok mu oralarda kafe kafe dolaşıyorsunuz, ne güzel!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne için gelceksiniz canım buralara :) gezmek için ki görev için mi :) buralar bölgenin en temiz yeri merak ettiğin ne varsa yardimci olayım ben sormak.istediklerin olursa gulsahisciler@gmail.com dan yazisabiliriz:)

      Sil