3 Şubat 2016 Çarşamba

Kendin Yap I Cam Kavanoza Mumluk Yapımı


      Butik sabun ile uğraştığım dönem kaya tuzunun boyanarak banyo tuzu yapıldığını görmüştüm.Burdan esinlenerek bende yemek tuzunu boyayarak dekoratif amaçlı kullanmayı planladım.Hatta bunu daha da geliştirerek farklı kendin yap projeleri de yapmayı planlıyorum.Sizinde çok seveceğinizi düşündüğüm projeler var aklımda :) Bu projeleri yaptıkça da sizlerle mutlaka kendin yap kategorisinde paylaşıyor olurum :) Gelelim mumluğu nasıl yaptığıma...

Öncelikle sofra tuzunu bir kaba boşalttım ve elimde bulunan toz sabun boyasını tuza bir miktar ekleyip karıştırdım.Kullandığım renk lacivertti aslında ama toz boyayı  çok minik bir zerre şeklinde eklediğim için tuz böyle açık mavi rengini aldı.

Daha sonra evde bulunan daha önce A101'den bir iki lira gibi bir fiyatla aldığım saklama kabının içerisine ekledim tuzumu.Üzerine ise yine evde bulunan ve daha önce deniz kenarından topladığım deniz kabuklarını dizdim ve orta kısıma da minik kalpli mumumu yerleştirdim :)


      Basit ve evdeki malzemeler ile ufak bir yaratıcılık ve dokunuş ile böyle yeni dekoratif objeler ortaya çıkarabilirsiniz :)



12 yorum:

  1. çok tatlı olmuş :) çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş ama toz sabun boyası diye bir şey mi var hiç duymadım nereden bulunur ki??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım toz olanları ve sıvı olanları var sabun boyalarının.Sabun yapımında kullanılıyor.Tatlıdilimler sitesinden bulabilirsin :)

      Sil
  3. pek güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. yaa ama bu çok şirin olmuuşş! ortaya çıkan mavi de ideal olmuş bence :) ahh mavi varsa ben beğenmem mi zaten :) bayılıyorum böyle DIY projeleri oluşturabilen insanlara :)

    YanıtlaSil
  5. emeğinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. çok iyi bir fikir :) http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Toz sabun boyası yerine ne kullanılabilir? Bunu deneyeceğim,çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil