24 Mart 2016 Perşembe

TUVA YAYINCILIK ile Kanaviçe Dergisi 41.Sayısını Hediye Ediyoruz !


Harika bir hediyem var ! Sizlere hediye etmek için bir çok çekiliş yaptım fakat şimdiye kadar beni bu denli heycanlandıran bir çekiliş yapmamıştım.
Taptaze matbaadan yeni çıkmış Kanaviçe dergisinin 41.sayısını Tuva Yayıncılık ile çekilişe katılan bir okuyucuma hediye ediyoruz.
Çekiliş detaylarına geçmeden önce benim gibi kanaviçe meraklılarına Kanaviçe dergisinin 41.sayısının içeriğinden biraz tüyolar vermek istiyorum.



Kanaviçe dergisinin 20.sayısında yer alan Lilyumlar serisi yoğun istek üzerine 41.sayıda da yer almış.



Durene Jones'a ait Mutfak Rafı deseni 




Tasarımı yine Durane Jones'a ait soft renklerde tasarlanmış çaydanlık deseni...





Kanaviçe dergisinin 41.sayısına bayıldım.Her bir modeli ayrı ayrı işlemek istedim.Hatta en kısa süre içinde bir modeli işleyip sizlerle paylaşmak istiyorum :)İçinizde de kanaviçe işine meraklı bir çok arkadaşım var biliyorum ve eminim sizlerde benim kadar mutlu olacaksınız bu çekilişe :)

Gelelim bu güzel dergiyi nasıl kazanacağınıza:

Blogumu gfc'den takip etmek ve bu postu g+ 'da paylaşmak
https://www.instagram.com/tuvapublishing/ instagram hesabını takibe almak


İşte yapmanız gerekenler bu kadar basit :) Üstelik çekilişimizin süresi de çok kısa yani Kanaviçe dergisi 41.sayısı çok kısa süre içerisinde kazananın elinde olacak.Son katılım tarihi:31 MART 00:00
Kargo ücretide tarafımıza ait olacaktır :)

NOT: Paylaşım linkinizi ,siteyi instagramdan beğendiğiniz hesap adınızı ve size ulaşabileceğim mail adresinizi yorum kısmına yazmayı unutmayın :)

Kanaviçe dergisi 41.sayısını almak isterseniz tuhafiye ve satış noktalarından,http://www.goblen.com/ web sitesi üzerinden online olarak satın alabilirsiniz.





14 yorum:

  1. Katıldım canım karaborsa gibi günlerdir bu sayıyı arıyorum inşallah benim olur :)) paylaştım

    YanıtlaSil
  2. Katıldım :) gfc g+ instagram takip ok:)
    Bol şanslar herkese

    YanıtlaSil
  3. Canım bu çekilişine katılmayı çok isterdim ancak bu konuyla ilgili, uğraşısı bu yönde olan bir arkadaşın kazanmasını çok isterim hak yememek için katılamıyorum ancak boll katılımlı olsun diliyorum umarım en çok isteyen ve faydalanacak olan arkadaşa çıkar, kolay gelsin canım :)

    YanıtlaSil
  4. Şu sıralar kanaviçeye her ne kadar merak sarsam da bu işle uğraşan birinin kazanmasını istiyorum :) Herkese bol şans,kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  5. Bende aynı şekilde katılmıyorum, çünkü yapamam. Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  6. instagram hesabı olmayanlar firmanın instagram hesabını face hesaplarından paylaşarak katılabilirler mi ?

    YanıtlaSil
  7. Günaydın annem bu kanaviçe işlerini çok seviyor ben de onun için katılmak istedim :) Takiplerim tamam google+dan da paylaştım fakat nasıl linkini koyacağımı bilemedim. google+ ismim Burçak Gülsüm. instagram kullancı adım biraltibirsifir.

    YanıtlaSil
  8. canım çok güzel bir hediye. kanaviçe yapmıyorum ve yapamayacağımı da biliyorum. o yüzden katılamayacağım. katılanlara şans diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    gfc:nazli misilli
    https://plus.google.com/u/0/108743409667494403694/posts/GjRPTjcc6W7
    instagram:misillinazli
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    insta @kovakadini
    https://plus.google.com/u/0/104242844602830076206/posts/Yh7HLddYmwt

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    Gfc: özlem gül
    İnstagram: @ozlemakingul
    ozlemakingul@gmail.com
    Özlem Gül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://plus.google.com/111896739305137807614/posts/HV7dgn4EHSF paylaşım linkimi eklemeyi unutmuşum

      Sil
  12. İşşallah bana çıkar :))) özellikle almadım bu sayıyı belkim bana çıkar diye :))))

    YanıtlaSil
  13. Katıldım ve gfc den paylaştım😌😉

    YanıtlaSil