31 Mayıs 2016 Salı

Ev Yapımı Sihirli Değnek _ Şermin Çarkacı



Oyuncu Anne'yi takip etmeyi çok seviyorum. Bana inanılmaz enerji veriyor yazıları.Ev Yapımı Sihirli Değnek Şermin Çarkacı'nın çıkardığı son kitabı.
Kitabın tasarımı için de oldukça uğraşmışlar.Kaliteli kağıt baskısı,kitapta kullanılan canlı renkler,kitabın boyutu,yaprak kenarlarının ovalliği...en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş herşey.
Kitap konusunda insan çok sevdiği birini eleştiremiyor kabul.Fakat Şermin Çarkacı'nın sosyal medyadaki paylaşımlarını takip etmek kitaplarını okumaktan çok daha mantıklı..Çünkü kitaplarından çok büyük bir şey öğrenemiyorsunuz.Kısa kısa yazılar bir iki haftada yazılmış izlenimi bırakıyor insanda.Eminim ki çok emek vermiştir.Eminim ki o kısa yazılar için bile çok uğraşmıştır ama eksik birşeyler var okuyunca anlıyorsunuz.
Her ne kadar eleştirmiş olsam da eksiklik hissetsem de sorsanız bir daha kitap çıkarsa alır mısın diye ? Alırım valla  :)







5 yorum:

  1. instagramdaki paylaşımlarıda kitap gibi. Bende çok seviyorum. Pozitif , cıvıl cıvıl. Hiç kitabını almamıştım. Gerek yokmuş almayayım o zaman:)))

    YanıtlaSil
  2. ismi ilginç merak ettim bakacağım bu kitaba..

    YanıtlaSil
  3. Kitap çok hoş görünüyor gerçekten, başarılı tasarım...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler bilgilendirme için,çok hoş kapak,ismi de çok ilginç.

    YanıtlaSil
  5. Ben de oyuncu anneyi takip ediyorum, çok seviyorum kendisini. Bu kitabını almayı düşünüyorken yeni bir tane çıkardı şimdi. Böyle bir yorumla karşılaşınca bilemedim :)

    YanıtlaSil