29 Temmuz 2016 Cuma

Saçıma Ombre Yaptırdım

         Ombre nedir? Ombre balyajın farklı bir renklendirme aşaması olarak geçiyor.Saçlarım konusunda nişanlanana kadar hiç bir değişiklik yapmamıştım.Hep düz ,uzun saç kullandım.Hatta kesimi bile hep aynıydı.Nişanlandıktan sonra ufak ufak saçımda değişikliklere gittim.Mesela ilk değişimim perma ile oldu.Kabus gibiydi :) Permalı saçlarıma ait bir tane bile foto bulamıyorum.NEDENSE :D Evlendiğim ilk sene artık saçımda permanın etkisi iyice geçmişti ve artık uzun saçlar beni oldukça sıkıyordu.Dökülen saçlarımı kendim temizlemek zorunda kalınca saçımı kestirmeye karar verdim ve saçımda ki ikinci değişimim küt kesim oldu.Bu kesim sayesinde de saçlarım yine eski sağlığına kavuştu ve permanın saçımdaki olumsuz etkisinden eser kalmadı.Saçım uzayana kadar da hiç bir işlem yaptırmadım. Taa ki yaz tatilinde ombre yaptırana kadar ...


Ombre uygulaması yaklaşık 3 saat sürdü diyebilirim.Düğünümde bile 3 saat kuaförde durmayan biri olarak bu süreç benim için epey uzundu :) 
Hayatımda ilk defa saç boyattığım için dip rengimin değişmesini istemedim.Çünkü kendi doğal saç rengimi kaybetmek hiç istemiyorum.Bu yüzdende saçlarıma beyazlar düşene kadar dip rengimde bir değişiklik yapmayı hiç düşünmüyorum.Ombre'yi de bu düşünce ile tercih ettim.
Sonucundan çok memnun olmasam da zamanla alışırım diye düşünüyorum :)
Ombre fiyatları kuaförden kuaföre değişiyor.Ben Denizli'de 130 tl'ye yaptırdım.Bir arkadaşım ise 200 tl'ye...Kardeşim ise Fethiye'de 70 Tl'ye yaptırmış.

11 yorum:

  1. Ben cok begendim cok yakismis güle güle kullan degisiklik her zaman iyidir (saclarimla sürekli oynayan biri olarak söylüyorum) Fiyatlar cok fark ediyor ben Istanbuldayken arastirmistim fakat epey ucuk fiyatlar duyunca vazgectim

    YanıtlaSil
  2. bence çok yakışmış ve farklı bir hava katmış :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş, güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  4. Bence çok güzel ve doğal durmuş, mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış ve doğal bir görünüm oluşturmuş. Güzel günlerde kullanman dilekleriyle canım :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullanın, çok güzel görünüyor, fiyatı da oldukça iyi.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş , hele uçtaki renge bayıldım... iyi günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  8. Neden memnun kalmadın ama:( Bence çok doğal görünüyor çok yakışmış, ayrıca güneşte bir miktar daha açılırsa pırıl pırıl görünür:) güle güle kullan ışıltılarını:)

    YanıtlaSil
  9. Çok yakışmış Gülşah, gözün alışınca sende beğenirsin. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel gözüküyor Zamanla alışırsınız umarım:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel ve doğal duruyor.

    YanıtlaSil