3 Eylül 2016 Cumartesi

D&R Kitap Alışverişim



Tatilde ki kitap alışverişimden biri de D&R'dandı.İzmir'de ki tatilim sırasında D&R seçili kitaplarda %60 indirime gitmişti.İzmir'de mavibahçe alışveriş merkezinde bulunan D&R'da güzel kitaplarda bu indirime denk gelince dayanamayıp kendime 4 tane kitap aldım :) İndirime giren kitapları görünce sizde benim gibi şaşırabilirsiniz.



Şifacı: Açıkcası D&R'da bu kitap ile karşılaşmadan önce ismini duymamıştım.Genelde kitap alışverişlerimi zevklerimizin uyduğunu düşündüğüm,güvendiğim kişilerden aldığım öneriler üzerine gerçekleştiririm fakat bu sefer öyle olmadı.Kalın kapağa baskılı bu kitap 25 TL'den 10 TL 'ye düşmesi ile dikkatimi çekti.Arka kapağında ise Nurbanu Sultan'dan bahsedildiğini ,Osmanlıyı anlattığını görünce hemen aldım.Hatta dayanamadım eve dönmeyi beklemeden Denizli'de okumaya başladım.Şu sıralar bitmek üzere.En kısa süre içinde yorumlarımı sizlerle paylaşıyor olurum.
İki Yabancı Olmadan Önce: Bu kitabı sevgili Seyhan'ın blogunda görmüştüm.Bu kitabı beğendiğini söylemişti.Kafamın bir yerine kazıdım (hatta kafaya taktım) alıcam bu kitabı diye.Bu kitap indirimde değildi.20 TL'ye aldım...
Handan: Handan biraz daha ucuzlasın alırım dediğim kitaplardan biriydi.D&R'da 20 TL'den 10 TL'ye indiğini görünce dayanamadım aldım hemen.
Başarılı çocuk: Nedendir bilinmez çocuk gelişim kitapları okumayı seviyorum.Çocuklara nasıl davranılmalı? Onları geleceğe nasıl hazırlamalı ? Yarın öbür gün çocuğum olursa biraz deneyim kazanayım diye aldığım kitaplar .Bu kitapta 20 TL'den 10 TL'ye düşmüştü :)
İşte D&R'dan kitap alışverişim bu kadardı.Keşke kitaplar hep bu fiyatlara satılsa.Bu şekilde güzel indirimler duyan olursa gulsahisciler@gmail.com hesabıma mail atarak beni bilgilendirirse ne çok sevinirim bir bilseniz :D

2 yorum:

  1. güle güle oku kuzum umarım beğenirsin hepsini de =)

    YanıtlaSil
  2. İndirim reyonlarında güzel sürprizler oluyor. İyi okumalar.

    YanıtlaSil