12 Ekim 2016 Çarşamba

Natasha Boyd - Aşka Var Mısın ?


   Yabancı yayınlarından çıkan "Aşka Var Mısın ? " imkansız gibi görünen bir aşkı konu alıyor.Garson bir kız ve Hollywood'un en gözde starı Jack Eversea ... Başlangıçta herşey yardımlaşma ile başlamıştı.Jack'in ihtişamlı yaşamından bir süreliğine kaçıp kafa dinlemek için geldiği kasabada karşısına çıkan bu genç kız aklını başından almıştı...

    Natasha Boyd'a ait Aşka Var Mısın ? fakir kız zengin ve üstelik ünlü bir erkek mantığında yazılmış klasik kitaplardan biri.Kitap sıradan bir akıcılıkta ilerliyor.Büyük heyecanlar yaratmıyor.Öyle elimden bırakmadan okuduğum bir kitap diyemeyeceğim ne yazık ki.Fakat sonunu getirebildim ! Hatta kitabın sonlarına doğru biraz hareketlenmede oldu aslında :)

     Kitabı almadan önce yüksek bir beklenti ile sipariş vermiştim.Daha sonra http://seyhandan.blogspot.com.tr/ blogunun sahibi sevgili Seyhan ile konuşunca beklentimi düşürdüm açıkcası :) Sanırım bu yüzden kitabı yarım bırakmadım, birde böyle pis bir huyum var.Kitap çok sıkarsa bırakıveriyorum hemen.Sonra da arşivimde boşuna yer kaplıyor diye üzülüyorum :)
Uzun lafın kısası fazla beklentiye girmeden okunabilecek bir kitap :)
Kitap şu anda https://www.okuoku.com/' da indirimde almak isterseniz linke tıklamanız yeterli :)

7 yorum:

  1. Bir süredir aşk kitapları okumamaya dikkat ediyordum :) Okuyabilirim aslında diye düşünmüştüm. Ama fazla beklentiye girmeyin değince emin olamadım :)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce görmediğim bir kitap benimde bir huyum var kitabı sevmesem de yarım bırakamıyorum illa sonuna kadar bitirip öyle rafa kaldıracağım :) Mutlu günler dilerim :))

    YanıtlaSil
  3. oku okuda bende gördüm ama almadım iyi i almamışım o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. en kısa zamanda alacağım :) yorumuna sağlık

    YanıtlaSil
  5. Seni mim'ledim, bloguma bakabilirsin. :))

    YanıtlaSil
  6. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim.. http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. bende de bazen böyle oluyor sıkılınca soğuyorum kitaptan

    YanıtlaSil